معبد

...صفای معبد هستی، عجب تماشایی است

معبد

...صفای معبد هستی، عجب تماشایی است

تمام حرف همین است؛
دل آدمی بزرگ تر از این زندگی است
و این،
راز تنهایی اوست...

******
:All the word is this
,The human's heart is greater than this life
and this is
the secret of his loneliness

اندکی توضیح

بسم الله

باعرض سلام خدمت تمام دوستان گرامی
لازم میدونم از تمام دوستانی که لطف میکنن و حضور پیدا میکنن تشکر کنم.
از تمام دوستانی که لطف میکنن و با نظراتشون راهنماییشون رو از بنده دریغ نمیکنن هم بسیار متشکرم.
اما لازم میدونم که به اون دسته از عزیزانی که تذکر دادند که بستن کامنت های مطالب بی احترامی به مخاطبین محسوب میشه عرض کنم که هدف و مقصود از عدم امکان نظردهی برای مطالب به هیچ عنوان بی احترامی و عدم اهمیت نظرات و تذکرات دوستان نیست. کما اینکه در این شش ماهی که از تولد این وبلاگ میگذرد فکر نمیکنم نظری رو بی پاسخ و ایمیلی رو بی جواب گذاشته باشم. سعی کردم به نظرات دوستان حداکثر توجه رو بکنم و اکثر اوقات نظرات دوستان رو به نظر خودم ارجح دونستم و عملی کردم.
اما مقصود اصلی از عدم امکان نظردهی دقیقا پرهیز از عدم ابتلا به بعضی از بازی ها و بلانسبت تمامی دوستان گاهی اوقات مسخره بازی های وبلاگ نویسی است.
به نظرم وبلاگ نویسی نظر گذاشتن نیست. مطالعه ی نظرات و دیدگاه های صاحب وبلاگه. تا اونحایی که تونستم هم سعیم بر همین امر بوده که اگر در وبلاگ دوستی نظری میدم به خاطر دنبال کردن مطالب و ذهنیات دوستان وبلاگ نویس بوده و انشالله این رویه دنبال خواهد شد.
در معبد هم راه ارتباطی بسته نیست و تک تک نظرات دوستان برای من مورد احترامه. از همین رو هم تغییراتی که دوستان مد نظرشون هست رو تا جایی که امکانش هست عملیاتی خواهم کرد.
تغییراتی که چندتا از دوستان خواستن که انجام بشه مثل تغییر قالب، باز کردن نظرات، اضافه کردن آمار وبلاگ، افزایش کوتاه نوشت ها و... تا جایی که بتونم و بشه انشالله انجام میدم.
این مطلب برای این بود که دوستان بدونند که نظراتشون حتما مطالعه میشه و تاثیرگذاره، کمااینکه فکر میکنم به تمام دوستانی که در نظراتشون آدرس وبلاگ و یا ایمیل خودشون رو گذاشته بودن تک تک، این مورد رو ثابت کرده باشم. اما این مطلب برای تاکید بیشتر بر روی این موضوع بود.
با تشکر از تمام دوستان عزیز
مثل همیشه التماس دعای فراوون دارم از همتون
یاعلی


  • ۹۲/۰۸/۲۸
  • ا.د