معبد

...صفای معبد هستی، عجب تماشایی است

معبد

...صفای معبد هستی، عجب تماشایی است

تمام حرف همین است؛
دل آدمی بزرگ تر از این زندگی است
و این،
راز تنهایی اوست...

******
:All the word is this
,The human's heart is greater than this life
and this is
the secret of his loneliness

عیدانه نوشت


دوستان گفتند که چرا انقدر تاریک و غمگین و نامیدانه!!! مثلا عید است و...! کمی لبخند هم بَدَک نیست.

گفتیم: چشم!

***

شوخی و جدی در هم است:


1. چند روز پیش دوستی آدرس وبلاگی رو گذاشت، گفت حتما برو ببین! رفتم و دیدم که صاحب دلی!! مطالب "کمی خودمانی با قرآن" این وبلاگ رو به اسم " عاشقانه های منتشر نشده ی دکتر شریعتی با قرآن " منتشر کرده :)) و اتفاقا مردم ساده دل مجازی هم چه کیفی کرده اند از منتشر نشده های دکتر!!!

هیچی! پیام گذاشتم که دوست عزیز! به اسم خودت منتشر میکردی مساله ای نبود. چرا پای دکتر رو کشیدی وسط :)

چقدر پیام رد و بدل شد تا این عزیز وبلاگش را منحل کرد بماند! :)


2. بعضی ها هم هستند کمپوت ادعا ن! اما چند وقت که بگذره قشنگ متوجه میشید( و ایضا خودشون متوجه میشن) فقط دنبال اَدا ن!

اینارو کاری نداشته باشد... گناه دارن ;)


3. آقا به جان همون دوستی که چند ماهه به من قول طراحی قالب جدید وبلاگ با رنگبندی شاد رو داده اما هنوز که هنوزه هیچ کاری نکرده قسم، که من خودم هم این رنگبندی قالب فعلی رو دوست ندارم.

دعا کنید این رفیقمون این مطلب رو بخونه و ان شاءالله از روی من خجالت بکشه :)) و قالب رو هرچه سریع تر به دست من برسونه :)


4. واسه هزارمین بار عرض میکنم :)) کپی کردن مطالب وبلاگ و انتشار آن با ذکر منبع، بدون ذکر منبع، انتشار به اسم کپی کننده و... از شیر مادر حلال تر می باشد. ولی جان عزیزتون پای دکتر شریعتی و بقیه اساتید رو وسط نکشید :))


همین دیگه!

عید همگی دوستان مبارک






  • ۹۳/۰۵/۰۸
  • ا.د